onsdag 18 maj 2011

Resa

Igår var jag och min väninna Ingegerd Alm, S*Almgrynet's, på en resa till Västmanland.

Första anhalt var Annica Anell, S*Skönheten's, i Västerås där jag lämnade Ingegerd så att dom skulle få prata Helig Birma. Själv åkte jag vidare till Monica Pönni, S*Spinnsibb's, i Skultuna för att mest prata och gosa med Sibbar. Vi hann även med att äta och fika (två gånger), tack Monica. Straxt före tre kom Ingegerd och vi styrde kosan hemåt.

Tack go'a Monica för att jag fick komma, när Joys bebisar har kommit "dyker" jag upp igen om jag får.

Nu tänker jag hålla mig hemma och invänta två kullar kattungar med undantag för lördag då jag ska till Bollnäs på utställning med Feodora/Tyra och hennes matte Jenny.

1 kommentar:

  1. Det var jättekul att du kom, Annette, och det verkade också katterna tycka. :)

    SvaraRadera