torsdag 26 maj 2011

Ellens pojkar

Tidigt i morse var det äntligen dags för Ellen. Straxt efter 01.00 somnade jag med Ellen på min arm men vaknade ca 02.30 av att Ellen fick en värk, hon gick direkt till bolådan och lade sig. Hon hade sedan mindre värkar fram till straxt före 04.00 då en liten svanstipp visade sig och 04.10 kom första pojken, andra pojken kom en halvtimme efter med nosen först och den sista fick vi vänta på till 05.20 också med nosen först.

Ettan, 106 gram, Tvåan, 103 gram och Trean 98 gram alla rödmönstrade med vitt.

Nu har både Ellen och jag fått några timmars vila och idag ska jag göra så lite som möjligt, min plats idag är vid bolådan.





6 kommentarer:

  1. Grattis till dig & Ellen!
    Skönt att allt gick bra, ser ut att vara en stolt mamma på bilderna.

    SvaraRadera
  2. Stort, stort grattis från gammelfamiljen och mamma Lucia som är stolt över sin dotter.

    Vad kul att se bilder på bebbarna!

    SvaraRadera
  3. Åh så underbara de är!!! STORT GRATTIS!!!
    Jag blir alldeles vimmelkantig av glädje över att se dem! Tre röda killar!! Wooow!! :-)))

    SvaraRadera
  4. Ellen och jag tackar för gratulationerna!
    Lisbeth: Du är välkommen å kolla in killarna om några veckor!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till matte & Ellen. Vilka ljuvliga små röda killar. Blir spännande att följa dem här på bloggen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till dina och Ellens fina
    rödingar.
    Jag kommer att kika in här flitigt och titta till dem..

    Kram Lena och sibbarna från Kåge

    SvaraRadera