lördag 17 juli 2010

Utflyttning


Idag har mamma å jag fått flytta från garderoben ut på golvet i sovrummet, ett begränsat område än så länge, men vilken skillnad.


Här kollar jag in var jag ska sova i natt, det känns jätteskönt att ha plats så man kan testa om det finns nå' spring i benen. Schysst matte det här kommer att bli bra.


Här inspekterar mamma så att allt är OK. Hon blev jättenöjd och mycket lugnare för nu har hon bättre koll om vi får besök av dom andra katterna som finns här i huset. Mamma vill inte att jag ska komma nära dom riktigt än.


Här är min go'mage som matte älskar att pussa på.


En närbild på lillhjärtat.

6 kommentarer:

  1. Åh så fin han är lillemannen.. Han påminner om en av mina kattungar från min första kull. Blir lite sentimental... Pussa lillen från mig.

    Kram i värmen från Lena och S*Mira Milaia sibbarna !

    SvaraRadera
  2. Her er en til som blir litt sentimental... "Lille" Evisej minner ikke så rent lite om onkel Igor når han var på samme alder - og som har blitt rene tungvekteren etterhvert. Det virker som Evisej har lignende planer;-) Søt er han uansett - og med en uimotståelig mage:-)

    Magny

    SvaraRadera
  3. Men ååå vilken liten goding och jag ♥ det första kortet, på mor o son. Hans lilla, gosiga mage vill man verkligen pussa på. Underbara kort och jag kommer följa snyggingens uppväxt. *kram*

    SvaraRadera
  4. Så otroligt söt han är, lille Evisej! Bra att mamma kollar och godkänner platserna. :) (Hon är väldigt lik mamma Lucia på första bilden)

    SvaraRadera
  5. Lotta: Jag kollade på din sida och i kull 2 var det några Evisejs.
    Magny: Kul att så många ser likheter med olika katter
    Gunilla: Nog är han en goding och han betyder jättemycket för oss, kanske han blir kvar (fodervärd).
    Monica: Jag tycker Ellen ser grym ut på bilden hon är annars så söt, så söt.

    SvaraRadera
  6. Åh vad fin hon är Ellen med sin lille sötnos....och vad han har vuxit!! :-)

    SvaraRadera