söndag 5 juni 2011

Första bilderna

Nog är väl kattmammor otroliga, Bonny som fick sina bebisar i går morse lämnade dem först kl 10.00 i morse för att äta, dricka och gå på toan, hon hade då legat i bolådan i ca 29 timmar (hon hade fått mat serverad i lådan under gårdagen).
Naturligtvis passade jag på att ta lite bilder på sötnosarna.


Först en bild på "LillBonny" i sin fostersäck........



............ och utan.


En stolt mamma med sina fyrlingar


Här ligger vi nästan bredvid varandra ............


......... här ligger jag som är äldst högst upp.......


........... och nu ligger jag som kom näst sist högst upp på högen.

4 kommentarer:

  1. Helt underbara och jag blir så kär i den där LillBonny! Det var väl det jag trodde att det skulle komma en liten söt padda! Helt oemotståndlig! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka små sötisar! Ska bli kul att se dem när de blir lite större också.

    SvaraRadera
  3. Men oj så fina de är..
    Så kul att ni fick en liten miniBonny också..

    Lycka till med småkissarna.

    Kram från Lena och sibbarna i Kåge

    SvaraRadera
  4. Härlig färgpalett!
    Och så praktiskt för nu behöver du inte märka dom för det är inga problem vem som är vem :-)

    SvaraRadera